maandag 23 april 2012

Beatrixpotter kamer

Afgelopen week eindelijk het beatrixpotter bedje bekleed.
Volgens mij stond dat er al meer dan een jaar zo leeg en kaal bij.
Ik heb met twee stofjes gewerkt over elkaar heen.
Een egaal licht groen katoen en een soort kant.
Het geeft een heel mooi effect .
En het kussentje heeft een geprinte afbeelding.
En omdat ik dan toch bezig ben met foto's maken, ook maar een paar van de hele kamer
en alle knuffels in close up.
ik denk dat de kamer wel aardig af is zo, misschien nog wat speelbloken op de grond.













dit lieve breiwerkje is van Edith.

Kleine update van 25 april.
De speel blokken zijn inmiddels klaar.



2 opmerkingen:

PooH zei

Wat een schattig kamertje... en oh wat ben ik verliefd of je diertjes. Peter rabbit heb ik ook. dan gebreid door iemand, maar de andere, geweldig schattig, dat muisje... zucht....
Mijn huis moet nog helemaal, maar vast staat dat er een PR kamertje in komt, meubels heb ik deels al gemaakt en beschilderd. Hetzelfde serviesje heb ik ook. Heel mooi gemaakt, en een bekend Charissa' tintje?
groetjes Petra

Christa Chayata zei

Bedankt Pooh, Ja deze beatrix potter figuurtjes zijn ook mijn favoriet.
Vandaar ook een tafreeltje met dit thema.
Het serviesje heb ik ooit eens op internet gekocht ,maar wist niet meer van wie....komt dat bij Charissa vandaan?
of bedoelde je wat anders.
Als jouw huis toe is aan het inrichten van een PR kamertje,
zou ik graag een foto zien.
want dat wotrd vast erg mooi.

Gr Christa.