maandag 8 april 2013

Dolls House Nederland show in Apeldoorn.

Mijn eerste Beurs weekend is voorbij.
Een volle Americahal met meer dan 200 stands.
Mijn stand was bijna in het midden van de hal.
( op de foto bij het witte pijltje)
Het was voor sommige wat moeilijk te vinden.
Maar dat mocht de pret niet drukken.


 ik heb genoten......Echt genoten van alles.
Alles was zo overweldigend...
De complimenten van de bezoekers over de opbouw van mijn stand ,
de popjes, de knuffeltjes en mijn andere miniaturen.
Echt geweldig  om te horen.
Bedankt aan  iedereen daarvoor.
Ook de andere stand houders op de beurs die even kwamen kijken 
bij een nieuwe standhouder ,en razend enthousiast waren.
Ik heb het hele weekend met een big smile rondgelopen .
Samen  met mijn vriendin, ellen die het hele weekend mee was.
Hadden we thuis al eerder een proef opstelling gemaakt van de tafel.


En was deze ook zo weer opgebouwd in Apeldoorn.





Ook nog maar een foto van ons samen.
 Ellen( rechts op de foto) , en de blonde big smile ben ik dus.....lol


Een heerlijk weekend,wat zeker voor herhaling vatbaar is.
Wanneer, en waar weet ik nog niet ,maar een volgende keer komt er zeker.
Bedank aan iedereen die even langs is gekomen en waarmee ik gezellig geklets heb.
Zo leuk om mensen die je alleen via het internet kent , nu eens in het echt te zien.
en een gezicht bij een naam te hebben.
ik ga niet iedereen bij naam noemen ,want ben dan bang dat ik iemand vergeet...lol
Ik hoop dat iedereen net zo heeft genoten als ik.
zowel de bezoekers als de standhouders.
Gr Christa Chayata.







4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Christa, ik vond het ook erg leuk om jou eens in het echt te ontmoeten:) Je stand zag er prachtig uit, leuk om je enthousiasme te lezen en dat je het zo leuk hebt gehad:))))

Christa Chayata zei

Bedankt Sab, Ja, het was echt leuk.
Zeker om elkaar eens te zien...
En volgens mij hebben jullie het ook erg gezellig gehad zo samen naar de beurs.

Marianne's MiniatureWorld zei

Hoi Christa, Wilde je net een berichtje sturen over de beurs, zie ik op FB net je blognieuws voorbij fietsen. Superleuk je verhaaltje over je eerste ervaring op de beurs. ik heb even mogen genieten van je foto's
Leuk en van Harte met die big smile, staat heel leuk
Groetjes
Marianne

Christa Chayata zei

hoi Marianne,
ja, heb ik toch nog foto's gemaakt.
en laten maken ,anders stond ik er zelf niet op...lol
zaterdag morgen voordat de beurs open ging en zondag morgen ook...verder heb ik er ook geen erg in gehad.....was zo aan het genieten.
Bedankt voor je compliment over mijn big smile.....die zie je niet iedere dag hoor....lol