vrijdag 12 april 2013

Nieuwe look voor mijn Blog en Shop.

Ik heb vandaag een dagje achter de laptop gezeten.
en heb mijn blog en Shop.
Een nieuwe look gegeven.
Van alles aangepast en naar voorbeeld van mijn Doll's site.
al mijn site's zijn nu met dezelfde achtergrond.
vind het zelf goed herkenbaar, rustig en mooi.
Ben eigenlijk wel benieuwd,wat jullie er van vinden.

ook heb ik weer wat nieuwe spulletjes/knuffeltjes in de shop gezet.
(er komt nog meer er in de loop van volgende week )
Miniaturen die op de beurs nog geen nieuwe eigenaar hebben gevonden.
Kijk even rond,
en wie weet ,misschien zie je nog wat leuks 

Groetjes Christa.

2 opmerkingen:

Debora zei

Wow, heel erg mooi geworden. Ik ken natuurlijk je web site en een zelfde 'huis stijl' verbindt eea prima nu. Ik heb een poos terug ook de layout aangepast en veranderd en weet nog hoe ik er tegen aan hikte (ben geen pc-mens :)) Daarom extra bewondering voor je doorgevoerde wijzigingen en bovenal de uitstraling ook. Mooi rustig idd.

Christa Chayata zei

Hallo Debora,
Bedankt voor je lieve berichtje.