dinsdag 23 april 2013

Weer bezig met een popje.

Ben weer bezig met een popje.
Al een tijdje eigenlijk ,maar ben van alles tussen door aan het doen.
Dus het schiet niet echt op....lol
nu laat ik bijna nooit de tussen fases zien, maar hierbij een uitzondering.
misschien ook wel eens leuk om te zien hoe zo'n popje groeit....
Ik heb gisteren foto's gemaakt van hoe ver ik nu ben.
Het popje is geschilderd,in elkaar gezet en heeft al een pose.
de porseleinen onderdelen zitten aan elkaar met pijpen raggers.
maar dat geeft geen mooie overloop naar het porselein.
dus is dat opgevuld met watten.
Vandaag ga ik verder met het haar.
dus als het goed is morgen een update.
mijn inspiratie speelt in de serie Vampire diaries.
Herkennen jullie hem?


Het is Damon Salvatore.


Gr christa.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Die smeulende ogen..... ;-)

Christa Chayata zei

ja, mooie ogen...
eeehhh bedoel je nou mijn popje of Damon....lol.